Politica Hotelului

Ziua hotelieră | Check-in | Check-out

Ziua hotelieră începe la ora locală 16:00 (ora la care se poate face check-in)
Ziua hotelieră se încheie la ora locală 12:00 a doua zi (ora la care se face check-out)

Plata se face la check-in, pentru toată perioada de cazare.

Early check-in – 20% din tariful/noapte al camerei sau suitei
Late check-out până în ora 15:00 – 25% din tariful/noapte al camerei sau suitei
Late check-out până în ora 18:00 – 60% din tariful/noapte al camerei sau suitei
Late check-out peste ora 18:00 – 100% din tariful/noapte al camerei sau suitei

Numele clientului, data check-in-ului și a check-out-ului se vor specifica de fiecare dată.
Persoanele care vor ocupa camera se vor prezenta la recepție în momentul check-in-ului.

Rezervări

Rezervările sunt garantate numai până la ora locală 18:00. Dacă check-in-ul se face după ora locală 18:00, clientul are obligația de a anunța recepția, pentru a putea să își păstreze rezervarea. În caz contrar, rezervarea se anulează automat.
Camerele pot avea tarife diferite în funcție de perioadă, tip de cameră și modalitate de rezervare.

Ocuparea camerelor

CONDIȚII ȘI FACILITĂȚI PENTRU COPII ÎN CAMERĂ DUBLĂ DUBLĂ (tarifele pentru camera dubla prezentate atât pe website cât și în alte oferte sunt valabile pentru 2 persoane adulte):

Copiii sub 7 ani beneficiază de gratuitate la cazare și masă, fără pat suplimentar.Daca se solicita pat suplimentar pentru acestia, se va achita 60 lei/noapte.
Pentru copiii cu vârsta între 7 și 13 ani se achită 30% din tariful camerei (include pat suplimentar și mic dejun)
Pentru copiii între 14 ani și 18 ani se achită 50% din tariful camerei (include pat suplimentar și mic dejun)
CAPACITATE MAXIMĂ DE OCUPARE A CAMEREI: 2 ADULȚI ȘI 1 COPIL ÎN VÂRSTĂ DE MAXIM 17.99 ANI
*Copiii cu vârsta peste 18 ani se consideră adulți

CONDIȚII ȘI FACILITĂȚI PENTRU COPII ÎN SUITĂ DE FAMILIE CU BALCON (tarifele pentru suita prezentate atât pe website cât și în alte oferte sunt valabile pentru 3 persoane adulte):

CAPACITATE MAXIMĂ DE OCUPARE A SUITEI: 3 ADULȚI ȘI 1 COPIL ÎN VÂRSTĂ DE MAXIM 13.99 ANI

Pentru a 4 a persoana cazata (copil de maxim 13.99 ani) politica este:
Copiii sub 7 ani beneficiază de gratuitate la cazare și masă
Pentru copiii cu vârsta între 7 și 13.99 ani se achită 50 lei micul-dejun
*Copiii cu vârsta peste 18 ani se consideră adulți
Nu sunt acceptate animalele de companie
Camerele sunt alocate la recepție în funcție de primirea solicitărilor. Cererile de camere alăturate pot fi garantate doar în funcție de disponibilitate.
Tarifele nu includ taxa de statiune care este 5 lei / persoana / noapte.

 

Politica de vanzare Online
1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate  SC MANOR HOTELS SRL  isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel SC MANOR HOTELS SRL. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului Rezervari al Hotelului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
2.  SC MANOR HOTELS SRL  poate publica pe Site informatii despre Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care  SC MANOR HOTELS SRL  are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
3. Toate tarifele aferente  Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

  1. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
  2. Toate informatiile folosite pentru descrierea Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

METODE DE PLATA SI POLITICA DE ANULARE:

Plata – rezervari online pe website

Aveti obligatia sa achitati integral valoarea rezervarii la momentul efectuarii acesteia cu card online prin procesorul de plati online EUPLATESC.

In caz de anulare a rezervarii sau neprezentare (no-show), veti fi penalizat cu pretul total al rezervarii. Rezervarile efectuate prin intermediul website-ului www.manorski.ro sunt de tip NERAMBURSABIL.

Plata – rezervari la receptie
La efectuarea unei rezervari se va emite o factura proforma pentru plata unui avans de minim 30% din valoarea totala a rezervarii.

Aveti obligatia sa achitati valoarea facturii proforme emise in termen de 48 de ore de la emiterea acesteia dar nu mai tarziu de ora 12:00 in ziua de check-in.

Puteti anula rezervarea oricand fara penalizari cu minim 7 zile inaintea datei de sosire la hotel iar contravaloarea acesteia se va returna integral clientului in termen de maximum 14 zile de la procesarea anularii in contul bancar din care s-a efectuat plata. In caz de anulare cu mai putin de 7 zile inainte de data sosirii, sau neprezentare (no-show), veti fi penalizat cu pretul total al rezervarii.
In cazul in care contravaloarea rezervarii va fi achitata prin OP, va rugam sa ne trimiteti dovada platii pe adresa de e-mail: contact@manorski.ro.

Penalizari:

In cazul plecarilor anticipate (inainte de terminarea sejurului initial comandat), turistul va achita penalitati in valoare de 100% din suma zilelor ramase.

Rezervarile sunt garantate NUMAI pana la ora  22.00; PUTETI ANUNTA POSIBILA INTARZIERE DUPA ORA LIMITA- LA NR DE TELEFON: 0722.80.80.44  – receptia hotelului sau email: contact@manorski.ro.

Facturare – Plata
1. Preturile Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.manorski.ro dar si comunicate la receptie/telefon/email includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare oferta. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura/proforma pentru plata cu cardul a Serviciilor Comandate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
3.Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Servicii vandute de SC MANOR HOTELS SRL, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin transmiterea facturii Cumparatorului prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in comanda/rezervare.
4. Prin trimiterea Comenzii/rezervarii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in rezervare.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

In cazul optiunii de plata ” Online prin card bancar ” veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.

– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!

Regulamentul hotelului

CONDIȚII GENERALE
Prezentul regulament are ca obiectiv stabilirea condițiilor de ședere a turiștilor în incinta hotelului. El se aplică tuturor turiștilor, care îl acceptă prin însuși faptul cazării lor în hotel și trebuie să se conformeze fără limite sau rezerve. Orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizării facilităților hotelului fără respectarea normelor de securitate corespunzătoare acestora, nu este responsabilitatea hotelului.
Manor Ski Hotel nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.
Cazarea se efectuează la recepție, prezentând actul de identitate pentru înregistrarea electronică destinată oaspeților, completând toate documentele conform legii, pentru a se preda cartela de acces aferentă camerei rezervate. Cazarea se efectuează începând cu orele 16:00, iar eliberarea camerei până în ora 12:00. Predarea cartelei de acces la recepție se face pana la ora 12:00, după ce s-a realizat în prealabil verificarea camerei de catre personalul de serviciu. În cazul plecării anticipate trebuie anunțată recepția, cu minim 12 ore înainte.
Pentru early check-in și late check-out se achită o taxă suplimentară cu condiția ca în camera rezervată să fie posibil acest lucru.Din momentul preluării cardului de acces camera de la recepție pănă la eliberarea acesteia, turistul răspunde pentru camera rezervată.
* Persoanele care vin în vizită trebuie anunțate la recepție.Persoanele care sunt în vizită trebuie să părăsească locația până cel târziu la ora 22:00.
* La plecarea din cameră vă rugăm să vă asigurați că ați închis robinetele de apă, luminile și geamurile/ușile către exterior
* In camera aveti instructiuni pentru folosirea termostatului. Aparatul nu functioneaza cand usa balconului este deschisa.
* Micul-dejun are loc între orele 08:00-10:00, acest orar se poate modifica cu condiția ca prestatorul să anunțe din timp turistul.
* Mesele se servesc doar în cadrul restaurantului. Este interzis consumul sau prepararea alimentelor în cameră.
* ESTE INTERZIS accesul și utilizarea consumatorilor electrici mari (ex. Reșouri, radiatoare, fierbătoare etc. ) în cadrul hotelului, altele decât cele dotate de noi.
* Când doriți să nu fiți deranjați în cameră, vă rugăm agațați în exteriorul ușii, de clanță, semnul “Nu deranjați”.
* În cameră beneficiați de preperarea cafelei cu aparatul NESPRESSO. Prețul capsulelor se află afișat în meniul cu produse pentru minibar. * * Instrucțiunile de folosire a aparatului se află atașate în mapă.
* Fierbătorul se utilizează pentru prepararea pliculețelor de ceai și cafea. Aceste produse sunt gratuite !
* NU FOLOSIȚI PROSOAPELE PENTRU: șters parul vopsit, pentru demachiat, curățat încălțămintea, geamantanele, pardoseala etc. A SE FOLOSI DOAR PENTRU UZ CORPORAL ! De asemenea, acestea se lasa in camera la sfarsitul sejurului, in caz contrar se achita la receptie contravaloarea acestora.
* NU ESTE PERMIS accesul cu animale de companie.
* Să anunțe cât de repede posibil orice defecțiune a aparatelor sau instalațiilor din dotare. NU ÎNCERCAȚI SĂ REPARAȚI DUMNEAVOASTRĂ !
* Copiii sub vârsta de 14 ani trebuiesc însoțiți de către un adult. Orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a copiilor este responsabilitatea însoțitorului/ însoțitorilor.
* Gunoiul și resturile menajere se vor depozita în locuri special amenajate, în saci menajeri, care se pot procura de la recepție, sau în coșurile de gunoi amplasate pe raza hotelului.
* NU ARUNCAȚI ÎN VASUL DE WC obiecte care ar putea conduce la înfundarea sistemului de canalizare. Valabil și pentru sifoanele de la lavoar și duș.
* Se interzice a folosi aparatura și echipamentele din dotarea hotelului, altele decât cele destinate turiștilor, fără acordul personalului.
* Este interzis introducerea în cadrul hotelului a – armelor, armelor albe sau substanțelor interzise prin lege
* Este interzis consumul sau comercializarea de substanțe halucinogene sau psihotrope, acestea se pedepsesc conform legilor în vigoare.
* Să nu preia la plecare vreun obiect din dotarea hotelului care nu le aparține, in caz contrar se achita conform listei de preturi afisata in mapa din camera.
* Să nu deterioreze obiectele din dotarea hotelului , în caz contrar aceștia datorează hotelului suma egală cu valoarea obiectului deteriorat și manopera aferentă.
* Să folosească spațiile comune ale hotelului și camera rezervată de ei. Să nu intre în alte camere sau în spațiile cu acces interzis pentru turiști.

FUMATUL
Fumatul tradițional și țigara electronică nu sunt permise în incinta hotelului, conform legislației aplicabile în vigoare (legea 349/2002 modificată și completată prin legea 15/2016). Hotelul are amenajate în aer liber spații pentru fumători. Hotel Manor Ski dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă de 100 euro/ zi (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plății).
Manor Ski Hotel dispune de sisteme, instalații, aparate și dispozitive de semnalizare, alarmare, avertizare și alertare destinate detectării și semnalizării în cazul în care se fumează în orice încăpere din hotel. Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel sau restaurant clienții care nu respectă cerința cu privire la FUMAT.

CLIMATIZAREA
Va informăm că sistemul de incalzire nu funcționează cu ușa de la balcon deschisă sau oscilobatantă.

SPAȚIUL DE PARCARE
Deși luăm toate măsurile de precauție, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafața sau în fața proprietății noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

SIGURANȚA OBIECTELOR PERSONALE
Manor Ski Hotel este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră.
Recomandăm folosirea seifului disponibil la receptie pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm in niciun fel răspunderea pentru obiectele uitate sau pierdute în incinta Manor Ski Hotel.
Echipamentul sportiv se va depozita în centrul de ski, pus la dispoziție pentru clienții hotelului. Este interzisă intrarea în incinta hotelului cu echipament sportiv (skiuri, snowboard, sanii etc).

DISPUTE SI RECLAMAȚII
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri :
• Au părăsit incinta hotelului fără să plătească pentru serviciile catre Manor Ski Hotel, de care au beneficiat;
• Au produs degradări sau distrugeri;
• Au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au achitat-o la recepție;
• Nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.

Pentru orice distrugere sau avariere a bunurilor sau nerespectarea normelor de curățenie și liniște se vor lua măsuri în consecință și se vor achita sumele aferente reparării daunelor produse. Deteriorarea de către turiști a oricărui obiect din inventarul Manor Ski Hotel atrage răspunderea materială a acestora privind achitarea daunelor din lista obiectelor de inventar, regăsită în mapa din cameră.
Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând locatiei Manor Ski Hotel va fi suportată de către vinovații de producerea acestora.
În situația în care Manor Ski Hotel nu deține datele de card ale clientului, se va încerca rezolvarea pe cale amiabilă prin achitarea contavalorii pagubelor create, iar în cazul în care acest lucru nu este posibil, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanțelor Judecătorești Brasov.
Manor Ski Hotel nu este responsabil de vătămările suferite de către copiii lăsați nesupravegheați în cadrul locației.

CONDUITA NECONFORMA
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel, restaurant cât și normele de conviețuire socială și morale (orele de odihnă din cadrul hotelului sunt 22 – 07 si 13-15, deoarece confortul fiecărui turist este important pentru noi). Dacă din motive obiective ajungeți la locație după orele 22 , vă rugăm să păstrați liniștea.
Deasemenea, clientul Manor Ski Hotel trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.
Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără niciun preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea in hotel si intrarea in restaurant a clienților în stare de ebrietate, sub influenta drogurilor, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți si ne rezervam dreptul de a-i evacua fortat. Nu se accepta intrarea in incinta hotelului sau a restaurantului imbracati neadecvat/in tinute indecente.

BĂUTURI ALCOOLICE
În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul prealabil din partea conducerii. Reastaurantul îsi rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.

Manor Ski Hotel se obligă să rezolve orice reclamație primită de la clienți, în legătură cu serviciile prestate la locul situării structurii hoteliere în maxim 24 de ore de la momentul formulării acestora. Orice controversă, dispută sau reclamație care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub juristicția instanțelor Judecătorești Brasov.

Pentru orice nerespectare a regulamentului de mai sus, ne vedem obligati sa va evacuam din incinta hotelului sau a restaurantului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur cât mai plăcut la HOTEL MANOR SKI PREDEAL!